Fogalomtár

Ingatlan értékesítési asszisztens

Az ingatlan értékesítési asszisztens egy olyan szakember, aki az ingatlanügynökök és ingatlanirodák munkáját támogatja. Fő feladatai közé tartozik az adminisztratív és szervezési feladatok ellátása, az ügyfelekkel való kapcsolattartás, valamint az ingatlanok bemutatása és eladási folyamatának segítése.

Feladatai

  • Adminisztratív feladatok ellátása, például szerződések előkészítése, adatbázisok kezelése.
  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel telefonon, e-mailben vagy személyesen.
  • Ingatlanok bemutatása az érdeklődőknek.
  • Hirdetések készítése és kezelése.
  • A szükséges dokumentáció elkészítése és ellenőrzése.
  • Az eladási folyamat koordinálása.

Elvárások

  • Kiváló kommunikációs készségek.
  • Ügyfélközpontúság és empátia.
  • Jó szervező- és problémamegoldó képesség.
  • Ingatlanpiaci ismeretek előnyösek, de nem minden esetben szükségesek.
  • Számítógépes ismeretek (pl. Microsoft Office).