IngatlanLulu Szolgáltatásai

Ingatlan menedzsmenttel és ingatlan nyilvántartással kapcsolatos szolgáltatásaink segítik mindennapjaidat.

Ingatlan profil

Az ingatlan profil egy digitális dokumentáció, amely tartalmazza az ingatlan alapadatait, képeit, dokumentumait, valamint a kiegészítő szolgáltatásokat.

Ingatlan szervízkönyv

Az ingatlan szervízkönyv egy digitális dokumentáció, amely tartalmazza az ingatlan alapadatait, képeit, dokumentumait, valamint a kiegészítő szolgáltatásokat.

Karbantartás és fejlesztés

A karbantartás és fejlesztés szolgáltatásunk segít az ingatlanod karbantartásában és fejlesztésében, legyen szó kisebb javításokról vagy nagyobb felújításokról.

Ingatlan tudástár

Az ingatlan tudástár egy olyan platform, ahol megtalálhatod az ingatlanpiacon leggyakrabban használt kifejezések magyarázatát, legyen szó jogi, pénzügyi vagy műszaki fogalmakról.

Ingatlan pénzügyek

Karbantartások követése, projektek tervezése és követése, társasházi és bérleti költségvetés kezelése.

Díjbekérő, számlázás, átvételi elismervény

Díjbekérők, számlák és átvételi elismervények készítése és küldése egyedi ÁFA kulcsokkal.

Társasház kezelés

Albetétek, költségmegosztási kulcsok, díjkiírások és mérőórák kezelése egy felületen.

Ütemezett értesítések

Automatikus értesítések kintlévőségről, egyenlegekről, óraállásokról és számlafeltöltésekről.

Banki szinkronizáció

Banki kivonatok beolvasása és tömeges utalások feldolgozása néhány kattintással.

Tulajdonosi, bérlői, karbantartói portálok

Önálló hozzáférések a legfontosabb információk megosztásához.

Tulajdonosi megbízások kezelése

Megbízások rögzítése eladásra és bérbeadásra, státusz követése.

Érdeklődők és adásvételi ügyvitel

Bérlői és vevői érdeklődők nyilvántartása, adásvételi folyamat támogatása.

Szerződés nyilvántartás

Szerződések biztonságos tárolása és áttekintése.

Ingatlan adatlap export

Ingatlan adatok exportálása nyomtatható formátumban.

Ingatlan összehasonlító

Több ingatlan adatainak összevetése az átlátható döntésért. Ingyen.

Ingatlan portfólió kezelés

Több ingatlan együttes áttekintése és kezelése.

Ingatlan portfólió, megbízás és pénzügyi áttekintő

Interaktív dashboardok, ahol a portfólió, a megbízások és a pénzügyek kulcsszámai egy képernyőn jelennek meg.

Személyek, szolgáltatók

Kapcsolódó személyek és partnerek nyilvántartása.

Személyre szabás

Az alkalmazás moduljainak testreszabása.

Ingatlan portfólió kezelés

Több ingatlan együttes áttekintése és kezelése.

Hogyan segít?

Kezeld egy helyen több ingatlanod adatait és dokumentumait.

  • Egységes áttekintés
  • Gyors váltás az ingatlanok között

Miért hasznos?

A portfólió kezelés megkönnyíti a különböző ingatlanok adminisztrációját.

Ingatlan profil

Az ingatlan profil egy digitális dokumentáció, amely tartalmazza az ingatlan alapadatait, képeit, dokumentumait, valamint a kiegészítő szolgáltatásokat.

Hogyan segít?

Az ingatlan profil modul segítségével részletesen nyilvántarthatod az épület minden fontos jellemzőjét.

  • Épületek, szintek és helyiségek listája
  • Gépészeti elemek dokumentálása
  • Telek, udvar és kert részeinek rögzítése
  • Besorolási információk megadása
  • Helyi építési előírások rögzítése

Mérőórák és közművek

  • Mérőóra állások rögzítése
  • Napelemes termelés követése

Miért hasznos?

Az átfogó adatok segítenek átlátni az ingatlan aktuális állapotát, így könnyebben tervezheted a jövőbeli fejlesztéseket és egyszerűbbé válik az adminisztráció.

Profil funkciók

Hogyan segít?

  • Több profil használata
  • Profil váltás
  • Profil megosztása

Miért hasznos?

A rugalmas profilkezelés révén több felhasználó is naprakész maradhat, ami gördülékenyebb együttműködést tesz lehetővé.

Karbantartás és fejlesztés

A karbantartás és fejlesztés szolgáltatásunk segít az ingatlanod karbantartásában és fejlesztésében, legyen szó kisebb javításokról vagy nagyobb felújításokról.

Hogyan segít?

A modul ajánlott karbantartási listákkal segít, hogy mindig naprakészen tartsd ingatlanodat.

  • Éves gépészeti ellenőrzések
  • Tetőszerkezet és csapadékvíz elvezetés vizsgálata
  • Kert és kültéri elemek karbantartása

Miért hasznos?

Az időben elvégzett karbantartások növelik az ingatlan értékét és csökkentik a váratlan kiadásokat.

Ingatlan szervízkönyv

Az ingatlan szervízkönyv egy digitális dokumentáció, amely tartalmazza az ingatlan alapadatait, képeit, dokumentumait, valamint a kiegészítő szolgáltatásokat.

Hogyan segít?

A szervízkönyv modul segít nyomon követni a karbantartási és javítási előzményeket.

  • Események időrendi listája
  • Fontos dokumentumok csatolása
  • Emlékeztetők beállítása

Miért hasznos?

A minden eseményt rögzítő szervizkönyv átláthatóvá teszi a korábbi javításokat, így könnyebb megelőzni a hibákat és tervezni a költségeket.

Ingatlan pénzügyek

Karbantartások követése, projektek tervezése és követése, társasházi és bérleti költségvetés kezelése.

Hogyan segít?

A pénzügyi modulban előre elkészített költségvetési sablonok közül választhatsz.

  • Társasházi költségvetés
  • Bérlemény üzemeltetési sablon
  • Felújítási projekt sablon

Miért hasznos?

A pénzügyi áttekintés segítségével kézben tarthatod a kiadásokat, és könnyen láthatod, hol takaríthatsz meg.

Ütemezett értesítések

Automatikus értesítések kintlévőségről, egyenlegekről, óraállásokról és számlafeltöltésekről.

Hogyan segít?

Állíts be automatikus értesítéseket kintlévőségekről, egyenlegekről, óraállásokról és számlafeltöltésekről.

  • Rendszeres emlékeztetők a bérlők és tulajdonosok számára
  • Egyenlegek és kintlévőségek figyelése
  • Óraállás és számlafeltöltés rögzítésére figyelmeztetés

Miért hasznos?

Az időben érkező értesítések segítenek megelőzni a késedelmeket és biztosítják a folyamatos kommunikációt.

Banki szinkronizáció

Banki kivonatok beolvasása és tömeges utalások feldolgozása néhány kattintással.

Hogyan segít?

Szinkronizáld banki tranzakcióidat és dolgozd fel a tömeges utalásokat automatikusan.

  • Banki kivonatok beolvasása
  • Automatikus egyeztetés az ingatlan pénzügyi tételekkel
  • Tömeges kifizetések feldolgozása

Miért hasznos?

A pénzügyi adminisztráció felgyorsul, csökken a manuális hibák száma és mindig naprakész marad a könyvelés.

Tulajdonosi, bérlői, karbantartói portálok

Önálló hozzáférések a legfontosabb információk megosztásához.

Hogyan segít?

Biztosíts hozzáférést a tulajdonosoknak, bérlőknek és karbantartóknak az őket érintő információkhoz.

  • Szerepkör alapú megosztási beállítások
  • Dokumentumok és feladatok megosztása
  • Valós idejű státusz- és üzenetkövetés

Miért hasznos?

Az önálló portálok tehermentesítik az ügyfélszolgálatot és átláthatóvá teszik az együttműködést.

Tulajdonosi megbízások kezelése

Megbízások rögzítése eladásra és bérbeadásra, státusz követése.

Hogyan segít?

Tartsd kézben a tulajdonosi megbízásokat eladásra és bérbeadásra.

  • Megbízások rögzítése és dokumentálása
  • Feladatok és határidők követése
  • Átlátható státuszjelentések a megbízóknak

Miért hasznos?

A strukturált megbízáskezelés biztosítja, hogy minden feladat időben elkészüljön és a tulajdonos naprakész tájékoztatást kapjon.

Érdeklődők és adásvételi ügyvitel

Bérlői és vevői érdeklődők nyilvántartása, adásvételi folyamat támogatása.

Hogyan segít?

Kezeld központilag a bérlői és vevői érdeklődőket, és támogasd az adásvételi folyamatot.

  • Érdeklődők rögzítése és minősítése
  • Kommunikációs napló és emlékeztetők
  • Adásvételi és bérleti ügyvitel folyamatának követése

Miért hasznos?

A teljes ügyfélút nyomon követése segít több tranzakció sikeres lezárásában és jobb ügyfélélmény biztosításában.

Szerződés nyilvántartás

Szerződések biztonságos tárolása és áttekintése.

Hogyan segít?

A szerződés nyilvántartásban könnyen áttekintheted és rendszerezheted dokumentumaidat.

  • Adásvételi szerződés
  • Bérleti szerződés
  • Vállalkozási szerződés
  • Egyéb megállapodások

Miért hasznos?

Az összes dokumentum egy helyen tartásával gyorsan megtalálod a szükséges iratokat, így elkerülhetők a félreértések.

Személyek, szolgáltatók

Kapcsolódó szereplők és partnerek kezelése

Hogyan segít?

Tartsd nyilván az ingatlanhoz kötődő személyeket és szolgáltatókat egy helyen.

  • Tulajdonosok és bérlők kezelése
  • Karbantartók és beszállítók nyilvántartása
  • Kapcsolattartási adatok mentése

Miért hasznos?

A kapcsolatok rendszerezése megkönnyíti a kommunikációt és segít gyorsan elérni a megfelelő partnert.

Dokumentáció

Dokumentumok, linkek és jegyzetek tárolása

Hogyan segít?

Gyűjtsd össze az ingatlanhoz kapcsolódó fájlokat és információkat.

  • Dokumentumok feltöltése
  • Hasznos linkek rögzítése
  • Személyes jegyzetek

Miért hasznos?

A központi fájltár biztosítja, hogy mindenki a legfrissebb dokumentumokat érje el.

Ingatlan adatlap export

Ingatlan adatok exportálása nyomtatható formátumban.

Hogyan segít?

Készíts letölthető összefoglalót az ingatlanodról.

  • Profil adatok egy dokumentumban
  • Könnyen megosztható PDF formátum

Miért hasznos?

Az exportálható jelentések megkönnyítik az ingatlan bemutatását és az információk megosztását.

Személyre szabás

Az alkalmazás moduljainak testreszabása.

Hogyan segít?

Igazítsd az alkalmazást saját igényeidhez.

  • Modulok ki- és bekapcsolása
  • Egyéni beállítások mentése

Miért hasznos?

A személyre szabott felület növeli a hatékonyságot és az átláthatóságot.