Kezeld egy helyen több ingatlanod adatait és dokumentumait.
A portfólió kezelés megkönnyíti a különböző ingatlanok adminisztrációját.




Az ingatlan profil modul segítségével részletesen nyilvántarthatod az épület minden fontos jellemzőjét.
Az átfogó adatok segítenek átlátni az ingatlan aktuális állapotát, így könnyebben tervezheted a jövőbeli fejlesztéseket és egyszerűbbé válik az adminisztráció.













A rugalmas profilkezelés révén több felhasználó is naprakész maradhat, ami gördülékenyebb együttműködést tesz lehetővé.


A modul ajánlott karbantartási listákkal segít, hogy mindig naprakészen tartsd ingatlanodat.
Az időben elvégzett karbantartások növelik az ingatlan értékét és csökkentik a váratlan kiadásokat.


A szervízkönyv modul segít nyomon követni a karbantartási és javítási előzményeket.
A minden eseményt rögzítő szervizkönyv átláthatóvá teszi a korábbi javításokat, így könnyebb megelőzni a hibákat és tervezni a költségeket.


A pénzügyi modulban előre elkészített költségvetési sablonok közül választhatsz.
A pénzügyi áttekintés segítségével kézben tarthatod a kiadásokat, és könnyen láthatod, hol takaríthatsz meg.






Állíts be automatikus értesítéseket kintlévőségekről, egyenlegekről, óraállásokról és számlafeltöltésekről.
Az időben érkező értesítések segítenek megelőzni a késedelmeket és biztosítják a folyamatos kommunikációt.
Szinkronizáld banki tranzakcióidat és dolgozd fel a tömeges utalásokat automatikusan.
A pénzügyi adminisztráció felgyorsul, csökken a manuális hibák száma és mindig naprakész marad a könyvelés.
Biztosíts hozzáférést a tulajdonosoknak, bérlőknek és karbantartóknak az őket érintő információkhoz.
Az önálló portálok tehermentesítik az ügyfélszolgálatot és átláthatóvá teszik az együttműködést.
Tartsd kézben a tulajdonosi megbízásokat eladásra és bérbeadásra.
A strukturált megbízáskezelés biztosítja, hogy minden feladat időben elkészüljön és a tulajdonos naprakész tájékoztatást kapjon.
Kezeld központilag a bérlői és vevői érdeklődőket, és támogasd az adásvételi folyamatot.
A teljes ügyfélút nyomon követése segít több tranzakció sikeres lezárásában és jobb ügyfélélmény biztosításában.
A szerződés nyilvántartásban könnyen áttekintheted és rendszerezheted dokumentumaidat.
Az összes dokumentum egy helyen tartásával gyorsan megtalálod a szükséges iratokat, így elkerülhetők a félreértések.



Tartsd nyilván az ingatlanhoz kötődő személyeket és szolgáltatókat egy helyen.
A kapcsolatok rendszerezése megkönnyíti a kommunikációt és segít gyorsan elérni a megfelelő partnert.


Gyűjtsd össze az ingatlanhoz kapcsolódó fájlokat és információkat.
A központi fájltár biztosítja, hogy mindenki a legfrissebb dokumentumokat érje el.



Készíts letölthető összefoglalót az ingatlanodról.
Az exportálható jelentések megkönnyítik az ingatlan bemutatását és az információk megosztását.







Igazítsd az alkalmazást saját igényeidhez.
A személyre szabott felület növeli a hatékonyságot és az átláthatóságot.

